Hogyan hozza vissza GYORSAN az árát az egyedi webshop?

Ha egyedi webshop fejlesztését tervezed, valószínűleg az egyik legnagyobb félelmed, hogy nem, vagy fájóan lassan hozza majd vissza az árát.

Szeretnénk segíteni, hogy egyrészről drasztikusan lerövidítsd ezt az időszakot, másrészről pedig megadjuk azt a motivációlöketet, ami végérvényesen a megvalósítás felé terel Téged.

EGYEDI WEBSHOP FEJLESZTÉS OKOSAN! A TÖKÉLETES ELŐKÉSZÍTÉS.

Kidolgozott üzleti terv nélkül felelőtlenség beleugrani az egyedi webshop fejlesztésbe. Tudnod kell, hogy mit és pontosan kiknek fogsz értékesíteni. A legszuperebb, ha találsz egy kellően tág, de nem végtelenül széles célcsoportot meghatározott érdeklődési körrel, akiknek majd eladsz. 

Elkezded felépíteni a közösségi média felületeket.

Miközben készül a webáruházad, te már el tudod kezdeni becélozni a potenciális célcsoportodat a social media felületeken. Persze nem kell az összesen megjelenned.Első körben a Facebook mindenképpen fontos, de mellette választhatsz akár csak egy másikat, ahol a célcsoportod igazán fogékony a tartalmakra. Lehet ez a, Youtube, Instagram, de akár a Pinterest, vagy épp a TikTok. Attól függ, kiknek szeretnél eladni.

Egyelőre csak igyekezz közösséget építeni a márkád köré! 

Készíts figyelemfelkeltő, edukáló, vagy épp vicces posztokat! Tarts kérdezz - feleleket a témádban, hogy megtudd, mi érdekli igazán az embereket, kérdd ki a véleményüket! 

Amennyiben sikerül egy markáns követőbázist felépítened, mire elkészül az egyedileg fejlesztett webshopod, már lesznek is potenciális érdeklődőid. 

Ne gondold, hogy ehhez több tízezres tömegre van szükséged. Elegendő lehet akár ezres rajongótábor is. Majd növeled szépen fokozatosan a webshop forgalommal együtt. 

Azt viszont ne várd, hogy hirdetés nélkül számottevő eredményt érj majd el. Sajnos, a Facebook nagyon alacsonyan tartja az organikus eléréseket, így a posztjaidat hirdetéssel tudod eljuttatni a potenciális célcsoportodhoz. 

Ha úgy érzed, csak teher a social média, szívesen megoldjuk helyetted. Kattints ide! 


Elveted a magokat. Vagyis mindenhol kommunikálod a webshop indulást, ahol csak tudod. 

Ahogy azt a fizikai boltból online aranybánya cikkben is olvashattad, bármilyen felületet, ami rendelkezésedre áll érdemes kihasználni az egyedi webáruházad elő promóciójára. 

Kérheted a fejlesztőktől, hogy a domainen, ahol majd az egyedi webshop lesz, helyezzenek el egy feliratkozási űrlapot, ahol az érdeklődők kedvezményért cserébe regisztrálhatnak, hogy elsőként “léphessenek be” majd a webáruházadba. 

Ha van fizikai üzlethelyiséged, természetesen ott is oszd meg a webshop indulására vonatkozó akciót, készíts plakátokat, egyedi szóróanyagot. 

Mondhatod, hogy ezek növelik az egyedi webshop fejlesztés induló költségét, azonban többszörös megtérülést hozhatnak, amikor éles lesz az oldalad.

Tisztázod, hogy ki, mivel fog foglalkozni a webshop indulása után

Ki kell nevezned, vagy meg kell találnod azokat az embereket, akik a cégedben a webshoppal kapcsolatos teendőket ellátják. Termékfeltöltések, leírások, rendelések, ügyfélszolgálat, beszerzés, számlázás, készletkezelés. 

Ezek közül néhány funkció ugyan automatizálható, de biztosan szükséged lesz legalább egy munkatársra, aki segíti az egyedi webshop menedzselését. Ha előre lefixálod, betanítod vagy taníttatod, és gördülékennyé teszed a munkáját, fényévekkel megelőzheted a versenytársakat.


EGYEDI WEBSHOP FEJLESZTÉS OKOSAN! "BUTÍTSD" LE!

Lehet, hogy más webáruházaknak háromféle kártyás fizetési megoldásuk, ötféle szállítási módjuk, hűségpontrendszerük van, neked azonban nem biztos, hogy azonnal mindegyikre szükséged lesz. 

Nyilván összességében jót tesz egy webshopnak, ha minél több választási lehetőséget ajánl a vásárlóknak például a fizetésre, azonban ez nem jelenti azt, hogy neked rögtön az első egyedi webshop fejlesztési ütemben minden funkciót ki kell pipálnod. 

“Lebutítottan” is elindulhatsz a webáruházaddal, aztán majd, ahogy növekednek a bevételek, bevezetsz új funkciókat.


CSAK AZOKAT A FUNKCIÓKAT KÉRD, AMELYEKRE TÉNYLEG SZÜKSÉGED VAN!

Ez kicsit hasonló az előző ponthoz, de itt inkább arra utalunk, hogy ne csábulj el olyan funkciók bevezetésén, amelyekre valójában nem lenne szükséged vagy maximum akkor, ha valami álomszerű csoda történik a vállalkozásodban. 

Például remekül hangozhat, hogy bizonyos webshopokban van affiliate rendszer, vagyis, hogy a vásárlók (vagy más weboldalak) jutalékért cserébe promózhatják a termékeidet. Mindenkinek egyedi linkje van, és ha azon keresztül jön vásárlás, a rendszer az általad, mint boltvezető által meghatározott százalékot jóváírja a felhasználó fiókjában. 

De ha úgy képzelnéd, hogy azért a legjobb esetben is néhány ezer forintért, amit esetleg ezzel a rendszerrel szerezhet valaki, a te termékeddel fogja teleposztolni a Facebookját, akkor édes illúzióba ringatod magad. 

Szóval gondold át alaposan az igényeidet, vagy beszélj webshop készítő céggel a terveidről, és fontoljátok meg közösen szakértőkkel, hogy mit érdemes kérned az egyedi webáruház létrehozásakor. 

Ezzel megspórolod a felesleges költéseket, amelyeket így akár hirdetésekbe fektethetsz be, ezzel is csökkentve a webshop megtérülésének idejét. 


EGYEDI WEBSHOP FEJLESZTÉS OKOSAN! LÉZERPONTOS ONLINE MARKETING.

Amint éles a webáruházad, rá kell nyomnod a gázpedálra. Az online marketing pedig kikerülhetetlen, ha meghatározó vásárlóerőt szeretnél magadnak. 

A Facebookon egy sima poszt organikus elérése 1% körül van, így hiába vannak rajongóid, ha nem boostolod (hirdeted) a posztjaidat, nem éred el őket. Google-nél pedig a találatok elején a fizetett valamint a Shopping hirdetések vannak, így az organikus találatok nagyon hátra tolódtak. Magyarán az ingyen átkattintások száma elenyésző lesz. Ráadásul, egy új weboldal SEO-ja még nem olyan erős, hogy az organikus találatok között is elől legyen, szóval lehet a 2., 3. keresési lapra kerülsz. 

Így fizetned kell azért, hogyha át akarod terelni az embereket a saját oldaladra. Pláne, ha konverzióra, netán vásárlásra szeretnéd őket ösztönözni. 

Ha bejáratott márkával, vagy már létező fizikai bolttal rendelkezel, akkor nyilván lényegesen könnyebb dolgod van. Itt szedtük össze, hogy milyen lépésekre kell figyelned ebben az esetben. 

Hirdetni azonban mindenkinek kell. Anélkül nem lesz mérhető profitod. Viszont az helytelen megoldás, hogyha öntöd a pénzt a hirdetésekbe átgondolt stratégia nélkül. 

Tudnod kell, milyen folyamaton mennek végig az érdeklődőid,mert bármilyen szuper is a terméked, nem lesz mindenkiből azonnal vásárló. 

Először meg kell őket szólítanod, aztán elvarázsolnod hasznos vagy érdekes információkkal a webshopod témájához kapcsolódóan, ezzel pedig a vásárlás irányába terelni őket. 

Ismerned kell a termékeidet, azok valódi előnyeit, hogy milyen fájdalompontokat szüntetnek meg, vagy épp milyen vágyakat elégítenek ki a leendő vásárlóid életében. 

Nálunk pontosan ezért kezdődik minden PPC hirdetési megbízás egy ügyféllel közös stratégiai tervezéssel. Ez az ügyfelünknek is segít, ugyanis rádöbbentheti, mik a termékeinek, szolgáltatásainak valódi előnyei, amelyekre lehet nem is gondolt korábban.


MIT TEGYÉL MOST?

Ha úgy érzed, szeretnél még több információt kapni az egyedi webshopok létrehozásáról, menedzseléséről, vagy az online marketingben mélyülnél el, olvasgass ingyenes tartalmakat marketing blogunkban. 


Ha azonban nem húznád az időt, hanem inkább a megvalósítás felé lépnél, akkor örömmel vesszük, ha bizalmat szavazol nekünk, és beszélhetünk Veled az egyedi webshop fejlesztési projektedről. Ha ez igaz Rád, kattints ide, és ismerd meg webshop rendszerünket!

 


#DEV
#SEO
#MAR
#egyedi webshop
#online marketing
#webshop fejlesztés

Ajánlott cikkek

Kapcsolat

#Contact

Elérhetőség

Webformance KFT.
info@webformance.hu
Székhely címe: 1097 Budapest,
Óbester utca 13. 4/16.
Adószám: 24193146-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-994949
Csanda Viktor
+36 20 992 4249
csanda.viktor@webformance.hu
Forray Anita
+36 30 398 1927
forray.anita@webformance.hu

Írj nekünk!

#Follow