21 pontos ellenőrzőlista webshop nyitás előtt

Webshop nyitás előtt állsz? Vagy még csak érlelődik benned a gondolat? Bárhogy is legyen, szeretnénk segíteni neked. Online marketing ügynökségként tengernyi tapasztalatunk van webáruházak fejlesztése és felfuttatása terén.

Ismerjük azokat a kulcsfontosságú mozzanatokat, amelyekre sok webshop tulajdonos csak a nyitás után döbben rá. Így azt tanácsoljuk, fejvakarás helyett inkább gondolkozz előre!

Tapasztalataink alapján összeállítottunk egy 21 pontból álló ellenőrzőlistát, amelyen erősen ajánlott végigmenned, ha komolyak az e-kereskedelmi szándékaid. Ha mindegyiket kipipálod, és elvégzed a hozzájuk kapcsolódó feladatot, mérföldes előnnyel indulsz majd a többi webáruház tulajdonossal szemben, aki esetleg utólag igyekszik behozni a lemaradást.   

  1. Tudod, mit fogsz értékesíteni.

  2. Tudod, hogy kinek fogsz értékesíteni. Magyarán, ismered a célcsoportodat.

  3. Alapítottál céget (Egyéni vállalkozást). A szükséges tevékenységi kört felvetted (4791 csomagküldő internetes kiskereskedelem).

  4. Emellett bejelentetted a székhelyednek, illetve a kereskedelmi tevékenységet végző telephelynek megfelelő Önkormányzatnál a kereskedői tevékenységedet.

  5. Kitaláltál egy jó domain nevet a webáruházad számára.

  6. Felkutattad a vetélytársakat, elemezted őket. Megnézted, ők mit csinálnak jól, te miben tudnál jobbat vagy mást nyújtani.

  7. Megfogalmaztad a USP-jeidet, vagyis a versenyelőnyeidet, amelyeket kommunikálhatsz majd üzenetként.

  8. Tudod, hogyan fogod intézni a termékbeszerzést.

  9. Azt is tudod, átlagosan nagyjából mennyi idő, míg elér hozzád vagy a vevődhöz a beszállítandó termék.

  10. Tisztáztad a szállítási módokat, és szállítási díjat.

  11. Kikalkuláltad az esetleges egyéb felmerülő költségeket is, mint például számlázóprogram havi díja, így tisztában vagy vele, nagyjából mennyi profitra számíthatsz.

  12. Tudod, milyen fizetési lehetőségeket kínálsz majd. Ehhez előkészítetted a szükséges ügyintézési fázisokat, de legalább utánuk néztél (Pl. SimplePay Szerződés).

  13. Tudod, milyen készletkezelő programot használnál. Azt is körbejártad, összekapcsolható-e a webshop rendszereddel. Nálunk szinte bármilyen ERP-t használhatsz, össze tudjuk hangolni a webáruházzal;).

  14. Képben vagy, mennyi időre van szükséged a webshop menedzseléséhez, és az belefér -e a teendőidbe.

  15. A számlázást is tudod, miként fogod megoldani (Pl. Számlázz.hu fiók Számla Agent csatlakoztatása).

  16. Az ügyfélszolgálat kérdéskörét  is végigjártad. Tudod, ki látja majd el ezt a feladatot, és azt is eldöntötted, mi lesz az át nem vett termékekkel.

  17. Egyeztettél a jogi kérdésekről. Elkészítetted a GDPR szabályozásnak megfelelő adatvédelmi dokumentumot, a Cookie szabályozást és az ÁSZF-et. Ha ezt könnyedén kipipálnád, a Fogyasztó Barát szolgáltatása a segítségedre lesz.

  18. Céges email címeket is választottál a domain neved végződésével, hogy a vásárlók komoly vállalkozással léphessenek kapcsolatba, ha írnak neked (Pl. ugyfelszolgalat@domainneved.hu)

  19. SSL tanúsítvány beszerzése a domainhez. (Ez teszi lehetővé, hogy biztonságos legyen az oldalad, amit a böngésző is jelez. Az SSL tanúsítvánnyal ellátott oldal https:// előtagot kap.)

  20. Átgondoltad, hogy számodra a webáruház bérlés, vagy az egyedi fejlesztés lenne a megfelelő. Ha kétségeid vannak, tudd meg, melyik a jobb számodra. Erről a bérelhető webshopok veszélyei cikkben írtunk részletesen, ahol azt is górcső alá vettük, mikor mondható szinte kötelezőnek, hogy a bérlés mellett dönts.

  21. Kitaláltad az online marketing stratégiádat is. Van konkrét terved, milyen úton vezetnéd végig az érdeklődőket, hogy előbb vásárlók, majd visszatérő vevők legyenek. Az ehhez szükséges szoftvereket, mint például hírlevélküldő, megismerted. 

 

Ismerd meg a Webformance Webshop rendszerének legmeglepőbb előnyeit!


SEGÍTHETÜNK MÉG?

Ha kétséged, kérdésed van, beszéljünk a projektedről. Egyenesítsük ki együtt a kacskaringós utat a saját webáruházad elkészüléséhez. Szívesen segítünk akár magáról a webshop fejlesztésről, akár PPC hirdetésekről vagy keresőoptimalizálásról van szó.

Kattints és írd meg a kérdéseid. 


#DEV
#webshop
#egyedi webshop

Ajánlott cikkek

Kapcsolat

#Contact

Elérhetőség

Webformance KFT.
info@webformance.hu
Székhely címe: 1097 Budapest,
Óbester utca 13. 4/16.
Adószám: 24193146-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-994949
Csanda Viktor
+36 20 992 4249
csanda.viktor@webformance.hu
Forray Anita
+36 30 398 1927
forray.anita@webformance.hu

Írj nekünk!

#Follow