Sürgősen új weblapra van szükséged, ha ez a 3 dolog igaz rá!

Tény, hogy egy cégnek léteznek szegmensei, amelyeken ha meglátszik az olcsóság, akkor az valójában nem többletet, hanem veszteséget fog okozni. Kitűnő példa erre a céges honlap. Íme, 3 állítás, ami ha igaz a honlapodra, bele kell vágnod a fejlesztésbe.

NEM HOZ ELÉG ÉRDEKLŐDŐT, VÁSÁRLÓT, ELÉGEDETLEN VAGY VELE 

Még ha úgy is látod, hogy a látogatók száma megfelelő, de a konverziókkal elégedetlen vagy, gyanakodhatsz rá, hogy a weboldalad lehet a ludas. 


Ismerőssel, baráttal, rokonnal készíttetted, esetleg egy agyonhajszolt szabadúszóval, aki jó áron megcsinálta neked 1-2 hét alatt. Az ember imádja, ha valami gyorsan elkészül, viszont összedobni egy honlapot őszintén szólva nem egy agysebészet. Nyilván kell hozzá affinitás, de tényleg gyorsan elkészülhetsz vele. Ha te csinálod, pénzt lehet, hogy nem, de időt biztosan veszítesz. És mint tudjuk, az idő pénz. 


Az eredmény azonban nem biztos, hogy az elvártak szerint alakul. A céges weblapnak ugyanis célja kell, hogy legyen. Érdeklődőket, ajánlatkéréseket szeretnél gyűjteni esetleg hírlevél feliratkozókat? Eseményre résztvevőket? A weboldallátogató könnyen megtalálja az oldalon, hol mire kell kattintania? A weboldalt a megfelelő stratégiának megfelelően kell felépíteni. Nem szabad, hogy azért készüljön el, hogy csak kipipálja az ember. Ha így tekintesz rá, módosítanod kell a gondolkodásodon.

TÖBB MINT 5 ÉVE NEM ÚJULT MEG, NEM FRISSÍTETTÉL A HONLAPODON

Az internet világa fénysebességgel változik. Ha mást nem is említünk, a Google rendre változtatja az algoritmusát, így mindig naprakésznek kell lenned, ha meg akarod őrizni a keresőben elért eredményeidet. 2023 júliusától például a Google Analytics-et szünteti meg jelenlegi formájában, és áttér a GA4-re. Ha a platform, amin a weboldalad található nem fogadja el a “G-” kezdetű azonosítókat, akkor manuálisan vagy kénytelen elhelyezni a kódot a weboldaladon. A változás tehát folyamatos, nekünk pedig, ha tetszik, ha nem alkalmazkodnunk kell hozzá, különben lemaradunk.

Cégvezetőként Rád ez hatványozottan igaz. 

Lehet, hogy a jelenlegi weblapodon segítene egy technikai ráncfelvarrás, amelyhez célszerű profi csapattal dolgoznod.  


Amennyiben a jelenlegi fejlesztőd nem tudja megugrani a feladatot, de találsz olyat, aki ismeri a weboldalad motorját, és el tudja végezni a fontos frissítéseket, szerencsés vagy. Viszont ha nem,  a fejlesztők nem szeretnek más munkájával molyolni, ebben az esetben jobban jársz, ha zsír új honlapot kérsz tőlük, amihez support, havi fejlesztési időkeret és üzemeltetés is jár. 


Természetesen ez nem azt jelenti, hogy a jelenlegi honlapod anyaga megy a kukába. A szakértői csapat zseniálisan képes átvinni a szükséges adatállományt, és ha tényleg profik, még a megszerzett SEO eredményeid is stabilak maradnak.

NEM (ELÉG) RESZPONZÍV AZ OLDALAD

Ha nem reszponzív a weboldalad, akkor majdnem olyan, mintha nem is lenne. Gondolom nem ér meglepetésként, de mostanra már a netezők meghatározó száma mobilon nézi a weblapokat. 


Amennyiben a célközönséged nem kizárólag az idősebb generációhoz tartozik, a mobilra nem, vagy csak tessék-lássék módjára optimalizált céges oldallal lényegében ügyfeleket veszítesz. 


Az 5 szabály reszponzív weboldal készítéséhez cikkünkből többet megtudhatsz a témáról, de a lényeget itt is átadva maradjunk annyiban, ha nincs jól mobilra optimalizálva az oldalad, hátránnyal indulsz a többiekkel szemben. Az emberek ugyanis, ha mobilozáskor olyan honlapra kattintanak, amelyik nem reszponzív, szinte azonnal bezárják azt. Ráadásul az ultramodern weblapokat nem is csak három méretre (laptop, telefon, tablet), hanem ötre optimalizálják. Erről is írtunk az említett reszponzív weboldalakról szóló cikkben.

MIT TEGYÉL MOST, HA A FENTIEK BÁRMELYIKE IGAZ A HONLAPODRA? 

Leginkább gondold át, hogy milyen irányba indulnál el a javításokkal. Esetleg a mostani ráncfelvarrását, átdologozását lenne érdemes célul kitűznöd, vagy szerencsésebb lenne a teljes megújulás felé venni az irányt? 


Nyilván, ha új oldalt készítesz, akkor sem kell lemondanod a korábbi tartalmaidról, azok nem vesznek el. Emiatt mindenképpen ügyes fejlesztőket kell találnod, hogy a folyamat gördülékenyen menjen. 

Online marketing ügynökségként temérdek céges honlapot látunk nap, mint nap. Köztük számos olyan van, amelyikre igaz a fenti állítások valamelyike. Sokszor kérnek fel minket PPC hirdetéskezelésre, és amikor eljutunk az oldalig, akkor derül ki, hogy az alkalmatlan lead- vagy konverziógyűjtésre. Így az első lépés, hogy az oldalt módosítani szükséges; akár saját fejlesztővel, akár velünk. 


Mivel foglalkozunk fejlesztéssel is, amit talán kiszúrtál a referenciáink között, nyilván örülünk, ha ránk bízod az új honlapod elkészítését, de annak is, ha megbízol bennünk, és egyáltalán beszélhetünk az elképzeléseidről. Meglehet, hogy ez a beszélgetés lesz az itinered afelé a fejlesztői gárda felé, akikkel hosszútávon kimagasló eredményekkel tudsz majd együtt dolgozni. 


Adj esélyt magadnak egy legendás weboldalra! Írd meg nekünk az elképzelésedet!


#DEV
#weboldal
#weboldal fejlesztés
#reszponzív weboldal

Ajánlott cikkek

Kapcsolat

#Contact

Elérhetőség

Webformance KFT.
info@webformance.hu
Székhely címe: 1097 Budapest,
Óbester utca 13. 4/16.
Adószám: 24193146-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-994949
Csanda Viktor
+36 20 992 4249
csanda.viktor@webformance.hu
Forray Anita
+36 30 398 1927
forray.anita@webformance.hu

Írj nekünk!

#Follow